Tuesday, October 14, 2008

Sambutan Raya Aidilfitri 2008

Ni sume anak-anak sepupu dan adik-adikku.
Bergambar ngan adik beradik mak & adik beradikku




Adik beradik emak (dari kiri duduk acik Noriah , maktih Abdah, mak Junaidah dan berdiri indok cik Rugayah, tiada dalam gambar makngah Maheran)



Bersama adik dan anak saudara tersayang Aimin busyuk.





Beraya di rumah maklang Badar, paklang Ahamad, suami dan emak.


Ni semua anak-anak sepupu aku.






Bersama suami tersayang.







Aku, dan adik beradik mak aku berserta suami masing-masing dan cucu kesayangan Aimin.










Sambutan Hari Raya Aidilfitri 2008





Raya 2008. Seronok tapi ada gak kesedihan coz adik aku yg no3 takde di Malaysia. Dia kerja di Arab Saudi. Raya ke 4 (4/10/2008) buat pertama kali kami mengadakan sambutan hari keluarga Aidilfitri di rumah pusaka di Juasseh (umah aku ler tu...). Tujuan sambutan ini diadakan adalah untuk mengumpulkan kesemua anak-anak, cucu-cucu, cicit-cicit dan piut miut Allahyarham Hj. Mohd Yusof (atok) dan Allahyarhamah Hjh Asmah (wan) yang dah lama tidak bersua muka lantaran kesibukan diri masing-masing. Walaupun ini kali pertama diadakan, namun tetap meriah walaupun banyak kekurangannya. Insyaallah akan diperbaiki dari tahun demi tahun. Sambutan ini akan diadakan setiap tahun supaya hubungan kekeluargaan ini tidak akan terputus.









No comments: